پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120079
فروش سکه‌هاي تقلبي در برخي نقاط شهر تهران/ "نيم سکه" و "ربع سکه" تقلبي هم آمد
تاریخ انتشار : 1393/10/15 09:24:49
نمایش : 1039
مدتي است که تعدادي افراد سودجو در برخي از نقاط شهر تهران اقدام به فروش سکه هاي تقلبي مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اخيرا تعدادي  افراد سودجو در برخي از نقاط شهر تهران اقدام به فروش سکه هاي تقلبي مي‌کنند.

 عرضه اين سکه هاي تقلبي در مراکز خريد و فروش غيرقانوني در برخي نقاط شهر تهران بيشتر مشهود بوده و کيفيت تقلب در اين سکه ها به حدي تخصصي و با ظرافت بوده که در نگاه اول حتي کارشناسان حوزه سکه و مسکوکات قادر به تشخيص نيستند.

البته در گذشته نيز مسئله تقلب در "سکه هاي تمام" گزارش شده بود اما اين بار، دامنه جعل و ضرب تقلبي به حوزه "نيم سکه" و "ربع سکه" سرايت کرده است.

بر اساس اطلاعات خبرنگار ما اين سکه هاي تقلبي با قيمت ارزان در مراکزي که دلالان و خريداران سکه و مسکوکات تجمع مي‌کنند، توزيع و فروخته مي‌شوند.

البته بر اساس اطلاعات به دست آمده تا کنون چند باند که اقدام به اين کار مي‌کردند شناسايي و دستگير شدند و مراحل قضايي رسيدگي به جرايم آن ها در حال انجام شدن است و قرار است که اين موضوع به زودي به طور کامل رسانه اي شود.

شنيده شده که تعدادي از اين سکه ها به دليل ظاهر موجه و فريبنده اين افراد متخلف در برخي صرافي ها نيز به فروش رسيده است.

لازم به ذکر است که در سطح تهران و حومه نزديک به 200 مرکز مجاز به عرضه سکه وجود دارد که داراي وکيوم و هولوگرام هاي خاص هستند و بنابر اين نياز است که خريد و فروش سکه در اين مراکز مجاز انجام شود.

همچنين با توجه به دستور اداره اماکن ،کليه واحد هاي صنفي بايد جواز خود را در معرض ديد مشتريان قرار دهند تا موارد تخلف را بتوان از مبادي ذيربط پيگيري کرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html